Walcome tae the Scots Pairlament wab pages
We wad like tae mak shair that as mony fowk as possible can get tae speir aboot the Scots Pairlament.

Speirin at the Scots Pairlament
Ye can write til a Memmer o the Scots Pairlament (MSP) in ony leid. Gin ye hae a question anent the Scots Pairlament or the MSPs, ye can speir at the Public Information Service in ony leid bi post or e-mail:

Postal Backin:      

Public Information
The Scottish Parliament
EH99 1SP

E-mail: [email protected]


 Your Scots Pairlament (872KB pdf)